خرید خودرو در کانادا - مونترال

یکی از خریدهای مهم در کانادا خرید خودرو هستش. برای خرید خودرو در کانادا، اگر قصد خرید خودرو نو دارید کاملا مشخصه که باید به نمایندگی خودرو سازهای مختلف مراجعه کنین و خریدتون رو با توجه به شرایط مالیتون (نقدی یا قسطی و یا اجاره) انجام بدین.
ولی توصیه می کنم قبل از این کار سری به سایتهای این خودرو سازان بزنین و بدون استرس و نگرانی از ترس صحبت با فروشنده و تحت تاثیر او قرار گرفتن، آپشنهای مختلف رو بررسی کنین و بعد برای خرید با آگاهی کامل به نمایندگان فروش مراجعه کنین. نکته مهم اینه که حتما در وب سایت های سازندگان اصلی به قسمتهای "Promotion" و "Special offer" و "offers" توجه خاص داشته باشین چون در این قسمتها بسته به موقع سال و یا شرایط بازار و یا استان خاص، ممکنه پیشنهادهای خیلی خوبی رو برای مدلهای خاصی از خودرو ارائه داده باشند. در زیر وب سایت چند خودروساز را قرار می دهم:


برای خرید خودرو دست دوم راههای مختلفی هست. نمایشگاههای خودرو یکی از اونهاست. در زیر لیست چند فروشنده مهم و معروف مونترال رو برای شما قرار داده ام، بهتر است به سایت آنها مراجعه کنید و رنج قیمت خودروهای مختلف رو بدونید متوجه میشین که براحتی و با قیمت مناسب میشه در مونترال خودرویی تهیه کرد:


وب سایت mtlautoprix.com مناسبترین قیمتها رو داره و دارای 2 انبار در مونترال هستش و امکانات خوبی رو هم در رابطه با اطلاعات خودرو ها داره.

اگر با سایت kijiji.ca کار کرده باشین میبینین که امکانات خیلی خوبی برای جستجوی ماشین داره که میتونین افرادی روهم که فروشنده اصطلاحا خانگی هستن رو پیدا کنین و با اونها قرار بزارین و ماشین رو از نزدیک ببینین و خریداری کنین.

نکته مهم اینجاست که اکثرا فکر می کنند که در کانادا که کشور متمدن و پیشرفته ایه، دزدی ماشین وجود نداره، بدانید و آگاه باشید که این یه فکره کاملا غلطه، در هنگام خرید خودرو دقت کنید ماشن دزدی بهتون نفروشن برای این کار بهتره با یه خبره مشورت کنین.در ضمن برای اطمینان بیشتر بهتره واسه خودرویی که میخواین بخرین درخواست کارپروف Car Proof که اطلاعاتی رو در مورد سابقه خودرو از قبیل تصادف، کارکرد، خرید و فروش و ... میده رو درخواست کنین. برای اطلاعات بیشتر می تونین به وب سایت carproof.com مراجعه کنین.

روش دیگری که میشه در کانادا صاحب ماشین شد اینه که از آمریکا وارد کنین. قیمت یک خودرو در آمریکا پایین تر از مدل مشابه در کاناداست. چه نو و چه دست دوم. اگه حال و حوصله کمی دوندگی و انجام چند کار اداری  رو دارین از سایت riv.ca  خودروی مجاز برای ورود به کانادا و جزئیات کار رو پیدا کنین و از طریق اینترنت و یا مراجعه حضوری خودروی مورد نظرتون رو پیدا کنین و به یکی از شهرهای مرزی آمریکا که به شما نزدیکه بروید و خودروی مورد نظرتون رو پس از طی کردن مراحل اداری اون در آمریکا و کانادا وارد کنین. یافته های من اختلاف قابل توجهی رو در قیمت خودرو در آمریکا نسبت به کانادا نشون میده، مخصوصا برای خودروهای دست دوم. البته این روش همونطور که گفتم کمی دردسر داره ولی ارزشش رو داره. حتما باید پاسپورت کانادایی داشته باشین.

موفق باشین

گلاریو

2 نظرات:

ستاره گفت...

مرسی از مطالب خوبت موفق و شاد باشی

شهاب گفت...

سلام
ممنون ازاين همه اطلاعات مفيد
من اولين بارکه اين سايت ميبينم ولي يه راست اومدم سراغ اين پست.
خودمونيم راست ميگن ايرانيا ماشين بازن

باآرزوي موفقيت