شرکت وام و مسکن کانادا

CMHC یا همان شرکت وام و مسکن کانادا یا به نقل از وب سایتش "آژانس اسکان ملی کانادا" بیش از 60 سال سابقه داره.
هدف کلی این آژانس ارائه راه حل هایی برای اسکان عمومی کانادایی هاست و قراره که از کلیه امکانات بخش دولتی و خصوصی و انجمنها و اتحادیه ها برای رسیدن به این هدف استفاده کنه.


Canadian Mortgage and Housing Corporation

اطلاعات بسیار مفید و رسمی تو این سایت هست که باز تاکید میکنم با دقت مطالعه کنین و بهره ببرین.
واسه اونهاییکه حوصله مطالعه ندارند یه فایل پی دی اف مفید داره که براتون اینجا میگذارم:


موفق باشین.

9 نظرات:

مهاجر مونترال گفت...

سلام دوست عزیز
مطالبی که در مورد خرید خانه نوشتی و سایتهایی که معرفی کردی خیلی جالب و مفیده. اگر ممکنه بیشتر در این زمینه بنویس

طلا خانم گفت...

با سلام.وبلاگتون بسیار پر محتوا هست و مطالبی که به درد مهاجرها می خوره کاملا توضیح داده شده.منم با افتخار شما رو لینک کردم.ممنون که به من سر زده بودید.موفق و پاینده باشید.

کیت گفت...

سلام.منم شما رو اد کردم موفق باشید.

مانا گفت...

سلام دوست عزیز من با افتخار لینکتون کردم.
موفق باشید

شادی گفت...

سلام دوست عزیز.
با کمال میل به لیست دوستام اضافه تون کردم.یک پیشنهادی هم دارم البته اگه فضولی نباشه .برای اینکه خواننده ها راحت تر بتونن براتون نظر بزارن ،بهتره اون تایید کلمه رو بر دارید.

راهنمای تخصصی مهاجرت به کانادا گفت...

سلام دوست عزیز
وبلاک پر محتوا و طبقه بندی شده ای داری ممنون ما را لینک کردی و به ما سر زدی لینکت می کنم و اگر اجازه بدی جهت دادن و به اشتراک گذاشتن بعضی از مواردت در وب ما جهت دوستان مهاجر استفاده کنیم ابته باذکر منبع

گلاریو گفت...

دوستان عزیز، از اینکه وبلاگ مرا مورد لطف و توجه خود قرار دادید، بسیار سپاسگزارم.
"مهاجر مونترآل" عزیز، مطالب جدیدی را در مورد تهیه خانه در حال تهیه دارم. بزودی منتشر میکنم.
"طلا خانم" عزیز، از حسن نظر و محبت شما ممنونم.
"کیت" و "مانا"ی عزیز، از شما متشکرم.
"سارا"ی عزیز، از پیشنهادت متشکرم و انجام دادم، مرا از نظراتت بی نصیب نگذار.
"راهنمای تخصصی مهاجرت به کانادا" دوست عزیز، از حسن توجه شما و این که این وبلاگ را مفید یافتید بسیار خرسندم، با کمال میل، تمایلم را به لینک مطالب اعلام مینمایم.

موفق باشید
گلاریو

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز .ممنون از این مطالب پر بار که مینویسید .
من یک ماه دیگه به مونترال میام ،اما از آنجا به ایالت دیگری میرم.
میخواستم لطف کنید و اگراطلاعاتی در مورد مقدار باری که با پرواز داخلی میشود جابجا کرد به من بدهید ،از ایران میشه نفری ۲ تا چمدان ۲۳ کیلویی آورد ،اما آیا میشود همین مقدار را با پرواز داخلی بدونه جریمه جابجا کرد ؟
باز هم از اینکه این وبلاگ رو درست کردید ممنونم.

گلاریو گفت...

"نا شناس" عزیز سلام،
مقدار بار مجاز در شرکتهای هواپیمایی مختلف چه پرواز داخلی و چه پرواز خارجی فرق میکنه. ولی معمولا برای پرواز داخلی مقدار بار 20 تا 23 کیلو مشکل خاصی نداره. بهترین کار اینه که از وب سایت شرکت هواپیمایی که بلیط داخلی کانادا رو تهیه کردین اطلاعات دقیق رو بگیرین.