اسکان و اقامت در کانادا - خرید خانه 3

علت اینکه من سعی میکنم همیشه مطالبی رو در مورد مسکن در کانادا بنویسم، بیشتر بخاطر شرایط خودمه. من متاهل و دارای دو فرزند هستم و همیشه دغدغه تامین آینده خانواده ام رو داشته و دارم بخصوص تامین مسکن که برای ما ایرانی ها یه مساله مهمه و بقیه نیازها.
به همین علت همیشه سعی میکنم مطالبی رو که برای خانواده ها مهمه رو بگم. فراموش نکنیم قصد ما از مهاجرت به کانادا زندگی در کاناداست نه گردش به همین علت بهتره پخته تر فکر کنیم و به فکر آینده هم باشیم. قطعا تعداد زیادی خانواده با شرایط مشابه من هست که به این اطلاعات نیاز دارن. امیدوارم مفید واقع بشه.

سایتی که در زیر به اون اشاره میکنم مربوط به چند پروژه ساخت و ساز و اسکان در مونترال هستش که تحت حمایتهای دولتی انجام مییشه. شما می تونین با یک پیش پرداخت اندک و انتخاب یکی از پروژه های در دست ساخت و یا آتی، مسکن آینده خودتون رو انتخاب کنین. اکثر پروژه هایی که در این سایت معرفی میشه تحت نظارت و حمایت دولت کبک هستند.

http://www.shdm.org/acces_condos/en/index.php

مخصوصا کسایی که قصد دارن واسه بلند مدت تو مونترال بمونن، سعی کنن اطلاعات مندرج در سایت رو به دقت مطالعه کنین شرایط خوبیه واسه خونه دار شدن.

موفق باشین.

0 نظرات: