اسکان و اقامت در کانادا – خرید خانه 2

برای پیدا کردن خانه در کانادا جهت اجاره یا خرید به روشهای مختلفی می تونین اقدام کنین. مهمترین و مطمئن ترین روش استفاده از سایت realtor.ca هستش. این سایت اطلاعات خودش رو از سیستم MLS کانادا دریافت میکنه، که متعلق به اتحادیه مشاورین املاک کانادا هستش.
اطلاعات نسبتا کاملی از املاکی که در این سیستم ثبت میشن وجود داره و در اکثر مواقع شما می تونین اطلاعاتی از قبیل عکس، متراژ، مالیات ملک، قدمت و آدرس دقیق ملک را در این سایت پیدا کنین.

بطور مثال با استفاده از آدرس ملک می تونین با کمک برنامه گوگل ارت Google Earth (نسخه 5 به بالا و فعال کردن گزینه استریت ویو Street View) به محله مورد نظر برین و ساختمان مورد نظر و محیط اطرافش رو ببینین و بعد انتخاب کنین.
در ضمن با همین روش می تونین در همه جای کانادا بگردین و با قیمت های مختلف مسکن از شرق تا غرب کانادا آشنا بشین.
مونترال در بین شهرهای بزرگ و مهم کانادا ارزانترین قیمت ها رو برای اجاره و خرید مسکن داره. البته نکات مختلفی رو در رابطه با خرید و یا اجراه مسکن باید رعایت کرد که در آینده به تفصیل به اونها اشاره خواهم کرد.

یکی دیگه از سایتهایی که می تونین از اون برای یافتن مسکن استفاده کنین سایت kijiji.ca هستش که سایت متنوع و خوبیه. لازم به ذکر است که این سایت یکی از بزرگترین سایتهای نیازمندیها در کانادا هستش که با یه کم گشتن توی این وب سایت می تونین اطلاعات خوبی در خیلی از زمینه ها بدست بیارین.

موفق باشین.

0 نظرات: